Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Δανειστές και δανειζόμενοι

Δεν θέλω να δανείσω αλλά μου τα παίρνουν υπό μορφή δανείου όταν είμαι υπό κατοχή απ' τους ίδιους.
Μου κλέβουν τον πολιτιστικό μου πλούτο, το εργατικό δυναμικό μου και οικοδομούν μαζί με άλλους πρώην κατακτημένους, βασανισμένους, εξαθλιωμένους ένα σκατοκράτος ναζιστικής πειθαρχίας και αυτοματισμού της προσωπικότητας.
Θεωρούν εαυτούς πολιτισμένους επειδή παράγουν καταναλωτικά προϊόντα  που κατακλύζουν όλο το κόσμο και εκβιάζουν συστηματικά υπέρ τους όλη την Ευρώπη.
Αντί να σκάσουν και να ζητούν εφ' όρου ζωής συγγνώμη για τα ανεπανόρθωτα κακουργήματα τους έχουν το θράσος και θεωρούν εαυτούς ακόμα και τώρα ανωτέρα φυλή.
Ποιοι;  Οι Γότθοι, οι Βησιγότθοι, οι Οστρογότθοι και οι άλλοι Γότθοι
Άι  στο διάολο  κωλόφαρα.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΆΤΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΝΑΖΙ.

Πάντα ίδιοι θα είσαστε

Δεν υπάρχουν σχόλια: