Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Λίστα - λίστα, είσαι εδώ;


Μια λογική απορία
Γιατί το cd της λίστας έγινε flashακι;
Για ποιο λόγο τα όποια αρχεία της όποιας λίστας που χωράνε άνετα σε ένα cd έπρεπε να μεταφερθούν σε ένα flashακι
Αυτό το πρώτο cd που στο διάολο είναι; Πώς είναι δυνατόν ένα τόσο σημαντικό αρχείο να "χαθεί" απ το γραφείο σου ρε Παπακωνσταντίνου; Μπορώ να κάνω υποθέσεις με τη σειρά μου μετά την ομολογία σου που λίγο πολύ λέει...

• cd;  ποιο cd;
• εγώ δεν ξέρω τίποτα, 
• χάθηκε, 
• το πήρε ο αέρας, 
• μπήκε ένα ρακούν και το άρπαξε απ το κλειδωμένο συρτάρι του γραφείου μου,
• το έδωσα για φύλαξη σε μια χελώνα και παράλληλα να το παραδώσει στον Βενιζέλο,
• εκείνη την ημέρα είχα ένα φρικτό πονοκέφαλο και δεν θυμάμαι,
• μιλούσα στο τηλέφωνο και όπως όλοι μας έπαιζα με ένα στυλό και κατα λάθος έγραφα πάω στο cd και το χάλασα.
• το έφαγε το  computer μου, το έβαλα στην υποδοχή και μετά το εξαφάνισε.. τι να πω δεν ξέρω,,, και το service που ήρθε για το μηχάνημα την ίδια απορία έχει,
• λοιπόν δεν το περίμενα αλλά ήταν από αυτά τα cd που αυτοκαταστρέφονται, να φανταστείτε έβγαλε τόσο καπνό απ το μηχάνημα μου που με πήραν τα κλάματα
• α δεν σας είπα; το κρέμασα στο μπαλκόνι του γραφείου μου για να διώχνει τα περιστέρια που κουτσουλάνε παντού τα άτιμα.
• τσ τσ τσ τσ!!! μα σε cd να μου το στείλει; τόσο μπανάλ: δεν μπορούσε σε ένα flashακιτσιγκούνα Λαγκράντ.

Άντε ρε μαλάκα λαδοποντικέ Παπακωνσταντίνου ούτε μια δικαιολογία που να βγάζει και λίγο χιούμορ δεν μπορείς να βρεις. 

Καλά ε, δεν είναι μόνο αυτός. Ο άλλος ο Βενιζέλος; τι παιδί κι αυτό;  Με τόση μπουρδολογία να μην μπορεί να βρεις μια λογική εξήγηση; Οι δε ρυθμοί διεκπεραίωσης πρέπει να έχουν καταρρίψει κάθε ρεκόρ. Εντάξει έχουμε πρόβλημα κυκλοφοριακού στην Αθήνα δεν λέω. Μα να κάνει επτά μήνες απ' το ένα υπουργείο στο άλλο; Ούτε με σαλιγκάρι να το είχε στείλει. Αυτή η δικαιολογία μου θύμισε αυτό που μας έλεγαν όταν πήγαμε φαντάροι. Το απολυτήριό σου στραβάδι το φέρνει ένα μυρμήγκι απ τη Κίνα.

Ποίος έχει πει και μάλιστα τους έχει πείσει όλους αυτούς τους κοπρίτες πως τρώμε κουτόχορτο ρε γαμώτο;
ίσως να μπορώ όμως να τους δικαιολογήσω εν' μέρη όταν βλέπουν πως με τις παπαριές που λένε τόσα χρόνια,  μας έχουν κάτσει για τα καλά στο σβέρκο. Όταν ένα ολόκληρο κωλοσύστημα τους κρατάει γερά στην εξουσία με τον μαλάκα τον γραικό να κάνει υπομονή, να ελπίζει, να υπομένει, να λέει το περίφημο "έχει ο Θεός", το "θα έρθουν καλύτερες μέρες" και να τους ξαναψηφίζει. 
Ε, πως να μην πάρουν επάνω τους και να τα λένε όλα αυτά. Σε περνάνε για   π ο λ ύ   μαλάκα φίλε μου και τους έχεις δώσει το δικαίωμα να το κάνουν φυσικά όταν κρέμεσαι απ΄το στόμα τους για να ακούσεις τις τόσες μαλακίες που ξεστομίζουν, τις συνεχόμενες δικαιολογίες, την μετατόπιση των ευθυνών τους, την ακατάσχετη ασχετοσύνη τους και την τομαροκρατούμενη λογική τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: