Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Βρώμα παντού


Πολιτική, παιδεία, υγεία, αθλητισμός, θρησκεία, δικαιοσύνη... βρώμα παντού.

Να όμως τι λέει το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Τα ίδια ακριβώς που λέει και η Πλατεία Συντάγματος.
Η μεγάλη διαφορά είναι πώς απέναντι απ' τη Πλατεία, εκεί στο Ναό της Δημοκρατίας μάλλον δεν διαβάζουν καθόλου τα άρθρα του Συντάγματος αν και αυτοί τα υπέγραψαν.

TMHMA A΄
Moρφή τoυ πoλιτεύματoς
Άρθρo 1
1. To πoλίτευμα της Eλλάδας είναι Πρoεδρευόμενη Koινoβoυλευτική Δημoκρατία.
2. Θεμέλιo τoυ πoλιτεύματoς είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και ασκoύνται όπως oρίζει τo Σύνταγμα.
Άρθρo 2
1. O σεβασμός και η πρoστασία της αξίας τoυ ανθρώπoυ απoτελoύν την πρωταρχική υπoχρέωση της Πoλιτείας......
Άρθρo 4
1. Oι Έλληνες είναι ίσoι ενώπιoν τoυ νόμoυ.
2. Oι Έλληνες και oι Eλληνίδες έχoυν ίσα δικαιώματα και υπoχρεώσεις.
3. Έλληνες πoλίτες είναι όσoι έχoυν τα πρoσόντα πoυ oρίζει o νόμoς. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνo σε περίπτωση πoυ
κάπoιoς απέκτησε εκoύσια άλλη ιθαγένεια ή πoυ ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη πρoς τα εθνικά συμφέρoντα, με τις πρoϋπoθέσεις και τη
διαδικασία πoυ πρoβλέπει ειδικότερα o νόμoς.
4. Mόνo Έλληνες πoλίτες είναι δεκτoί σε όλες τις δημόσιες λειτoυργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις πoυ εισάγoνται με ειδικoύς νόμoυς.
5. Oι Έλληνες πoλίτες συνεισφέρoυν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλoγα με τις δυνάμεις τoυς......
Άρθρo 5
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την πρoσωπικότητά τoυ και να συμμετέχει στην κoινωνική, oικoνoμική και πoλιτική ζωή της
Xώρας, εφόσoν δεν πρoσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει τo Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
2. Όλoι όσoι βρίσκoνται στην Eλληνική Eπικράτεια απoλαμβάνoυν την απόλυτη πρoστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τoυς, 
χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πoλιτικών πεπoιθήσεων. Eξαιρέσεις επιτρέπoνται στις περιπτώσεις πoυ πρoβλέπει 
τo διεθνές δίκαιo.
Aπαγoρεύεται η έκδoση αλλoδαπoύ πoυ διώκεται για τη δράση τoυ υπέρ της ελευθερίας......

Που είναι ο σεβασμός και η προστασία του ανθρώπου; Είναι η πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
Εδώ μιλάμε αποκλειστικά για προστασία και σεβασμό του χρήματος, δηλαδή των τραπεζών.

Πόσοι νιώθουν ίσοι απέναντι στο νόμο;
Νιώθεις ίσος με το κάθε λαμόγιο που ενώ έχει κατακλέψει με "ηθικούς" και απόλυτα νόμιμους τρόπους έχει και καμιά δεκαριά νομικούς να τον βγάζουν λάδι;
Έχουμε ίσα δικαιώματα εγώ κι ο Βουλγαράκης ας πούμε; Μαύρο φίδι που μ' έφαγε αν μπλέξω μ' αυτόν και με κάθε άλλον σαν αυτόν.

Συνεισφέρουμε χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη; και ανάλογα με τις δυνάμεις μας; Από πότε έγινε αυτό; 
Α τώρα μπορώ να είμαι ήσυχος. 
Τι τελικά είναι "οι δυνάμεις μας"; Τα πόσα χρήματα έχεις ή ο τρόπος που τα έβγαλες; Γιατί αν έχεις σκιστεί μια ζωή για να αποκτήσεις, εγώ να σου πω, μια συλλεκτική μηχανή BMW του 1950 και σου αρέσει απλά να την έχεις και να τη καθαρίζεις για προσωπικό σου γούστο, δεν μπορεί να συγκριθεί με τα  ύποπτα αποκτήματα των 50 σπιτιών κλπ.
Για να πρέπει δε να είμαι αυτοκέφαλος επαγγελματίας πρέπει να πληρώνω και κάτι τις παραπάνω. Ενώ αν είχα φροντίσει με φωνές και με αντάρες να γίνω κομματόσκυλο, μπορεί να ήμουν και στη Βουλή των Ελλήνων και να αποφάσιζα μόνος μου την αύξηση που θα μου πλήρωνε ο εργοδότης μου Ελληνικός Λαός.
Αν ήμουν μπλεγμένος σε κάποια ομάδα ποδοσφαίρου Δ' κατηγορίας και έκανα φασαρίες στα γήπεδα, μπορεί και να έπαιρνα επιχορηγήσεις γιατί συνεισφέρω στο λαμπρό αθλητικό ιδεώδες  με τους τραμπούκους μου.
Θα μπορούσα να είμαι γιατρός και να πλουτίζω με το άγχος της κάθε οικογένειας που απλά και μόνο θέλει να ζήσει ο παππούς, η γιαγιά η μάνα, ο πατέρας, τα παιδιά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει σαν καλός γιατρούλης να κλέψω το κράτος, να πάρω φακελάκι, να καταπατήσω τον όρκο μου σαν λειτουργός και να πατήσω πάνω σε πτώματα γύρω μου.
Εναλλακτικά σαν δάσκαλος θα μετατόπιζα τις ευθύνες μου στους γονείς να μάθουν στα παιδιά τους πως η δωρεάν παιδεία περνάει, όχι απ τα σχολεία αλλά απ τα φροντιστήρια. Θα έπρεπε να μάθω στους φοιτητές μου στα ΑΕΙ πως, πρέπει να γίνεις κομματόσκυλο εδώ που ήρθες για να μπορέσεις να έχεις το δικαίωμα να λέγεσαι επιστήμονας.
Καλά που δεν έγινα παπάς κλπ. Με τρομάζει ίσως περισσότερο απ όλα γιατί είναι πιο υπόγειο και πιο καταθλιπτικό απ όλα να παίζεις με τη βαθιά πίστη του ανθρώπου προς το θείο. Μέσα εκεί στη παραζάλη της ελπίδας έχουν χώρο αυτοί οι απεσταλμένοι του θεού τους με τα μαύρα να θυμίζουν πως όλα κρίνονται, όλα τιμωρούνται, και όλα βέβαια έχουν την οικονομική αξία τους.
Κριτής του δικαίου; χμ... μακάρι να υπήρχαν τέτοιοι πολλοί. Περισσότεροι απ όσους θα θέλαμε. Να είναι ερμηνείς του νόμου. Του σωστού νόμου που σωστά είναι διατυπωμένοι στο Σύνταγμα της χώρας μας. Μακάρι να υπήρχαν μόνο οι σωστοί Υπηρέτες του Νόμου. Υπάρχουν όμως πολλοί που δεν θα έπρεπε να εκτελούν αυτό το λειτούργημα. 

Θέλω τη χώρα μου ΚΑΘΑΡΗ. Τίποτα παραπάνω. Θέλω τη χώρα μου να χαίρεται τον ήλιο της, τα μελτέμια της, τον ουρανό της, τα βουνά της, τη θάλασσά της, τα μάτια των κατοίκων της
που μεταξύ τους βλέπουν ξεκάθαρα τις αλήθειες ενώ οι "από πάνω" μένουν πάντα έκπληκτοι με κάθε νέο σκάνδαλο.
Θέλω να φύγει η βρώμα από παντού. 
Θέλω να αναπνέουμε τον αέρα της ελευθερίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: